Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Stardoll !! ♥♥♥

STARDOLL


Γεια σας !! Όλα καλά ; 
Σήμερα έχουμε ένα αγαπημένο -πιστεύω- θέμα που αφορά περισσότερο τα κορίτσια !! Σήμερα λοιπόν θα μιλήσουμε για το STARDOLL. Ένα απίστευτο site που το χρησιμοποιουν  256,419,493 άτομα ανεξαρτήτως φύλλου. Πάμε να δούμε μερικά συνολάκια που έχω κάνει εγώ στην κούκλα μου.

1) Αυτό είναι το καθημερινό look που έχω στην κούκλα μου.Emo και rock ! 



2)Αυτό το λέω flower style.Τα ρούχα είναι από ένα κρύφο μαγαζί του stardoll λέγεται HONEY MAID.



3) Casual look. Απλό φούτερ και τζιν.                                   




4)Αυτό είναι το trendy look μου. Φούστα και σκισμένο καλσόν.Απλά τέλειο.




5)Ta πιο must ρούχα που πρέπει να έχεις στην σουίτα σου αν σου αρέσει το girly look.

  
Αυτά από μένα καλά να περνάτε και ελπίζω να σας άρεσαν τα συνολάκια.  :**** 

                              ΜΑΡΙΛΟΥ  
                    STARDOLL :   glikaki123   - κάντε αίτημα αν θέλετε.-

2 σχόλια: