Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

ΓΚΑΦΕΣ ......!!

ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΑΡ ΚΑΝΟΥΝ ΓΚΑΦΕΣ  ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ :


VICTORIA JUSTICE 

Οι φίλες μου με έπεισαν να δούμε ένα thriller στο σινεμά . Μπροστά καθόταν ένα ηλικιωμένο ζευγάρι .Επειδή ξέρουν ότι είμαι λίγο φοβητσιάρα , στην πιο αγωνιώδη στιγμ΄η της ταινίας,
έβγαλαν -επίτηδες - κραυγές τρόμου με αποτέλεσμα να πεταχτώ έντρομη , χύνοντας την coca cola που κρατούσα στο χέρι μου πάνω στο ηλικιωμένο ζευγάρι . Επικράτησε πανικός , τους ζήτησα χιλιάδες φορές συγγνώμη και σε όλη την υπόλοιπη ταινία μου έριχναν επικριτικές ματιές , αφου άλλαξαν θέση !!! 


Μόλις το διάβασα έπεσα κάτω απ΄τα γέλια !!! Αααα..για να μην είμαι και άδικη το άρθρο το πήρα από το περιοδικό SUPER ΚΑΤΕΡΙΝΑ !! 

              ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΑΡΙΛΟΥ !! ♥♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου